Tag: hoe fake ben ik?

Het is weer tijd voor een nieuwe tag. Bij de tag 'hoe fake ben ík?' beantwoord je een aantal vragen die gaan over het uiterlijk. Aan de hand van deze vragen komt het snel naar voren of je aardig fake bent of niet. Tegenwoordig is het heel normaal om (wimperextensions te dragen, een spraytan te ondergaan of een aantal dode cavia's in het haar te installeren. Maar hoe fake ben ik eigenlijk?


Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?Nee! Ik heb nog nooit cosmetische chirurgie ondergaan maar het is voor mij zeker geen taboe.
Ik vind cosmetische chirurgie trouwens nogal een heftig woord, je denkt hierbij gauw aan strakgetrokken gezichten of leeggezogen buikjes. Maar ook de kleine aanpassing aan het menselijk lichaam horen hierbij. Daarbij vind ik dat er verschil is tussen het corrigeren van ongelijke borsten en het strak trekken van een al bijna perfect lichaam.

Gebruik je valse wimpers?Heb ik wel gedaan! Ik heb voor een aantal keer een langere periode wimperextensions gedragen. Dit om meerdere redenen. Aan het gemak die deze vorm van extensions bieden wen je erg snel. In de ochtend ben je lekker snel klaar (mascara aanbrengen duurt bij mij namelijk het langst) én je wordt wakker met een prachtige oogopslag. De wimperextensions heb ik overigens niet meer. Ik trok het niet meer dat ik niet in mijn ogen kon wrijven. Als ik nu een leuk feestje heb of eens zin heb om uit te pakken voor het stappen gebruik ik gewoon lekker valse wimpers.

Draag je haarextensions?Ja! Tijdens mijn vakantie op het heerlijke eiland Bonaire hadden mijn zusje en ik besloten om samen haarextensions te laten zetten. Ik had altijd al de droom om, zoals in de film, mijn klem uit te doen om vervolgens mijn lange woeste krullen los te schudden. Ik ben eindelijk in de gelegenheid gesteld deze droom te verwezenlijken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik denk ik niet meer zonder kan. Lang haar hebben is heerlijk! Een staart kunnen dragen die in de rondte zwiept tijdens het lopen, dat is lang geleden. Een lange zijwaartse vlecht, dat heb ik nog nooit gekund! Je hebt zoveel meer mogelijkheden met lang haar. I love it!

Gebruik je iedere dag make-up?Nee! Ik vind het zo nu en dan heerlijk om een day-off in te plannen. Naar werk of afspraken draag ik natuurlijk altijd (wat) make-up, maar dagen dat ik lekker dingen voor mezelf doe moet ik er niet aan denken.

Kan je nog zonder make-up?
Ja hoor, prima. Ik ben een echte beautyfreak, maar ik zou het bijvoorbeeld erger vinden om mijn haar niet te mogen doen! Zonder make-up kan ik prima leven. Oké, liever niet natuurlijk. Ik zou het wel erg vinden om mijn wenkrbrauwen niet te mogen doen, deze geven je gezicht immers het meeste expressie.

Draag je nepnagels?Niet meer! Ik heb een lange tijd nepnagels gehad maar het is toch niet helemaal mijn ding.
De nagels zijn de eerste week erg mooi, maar naarmate de weken voorbijgaan worden de nagels steeds lelijker.
Verf je je haar?Absoluut, al meerdere jaren. Ik heb werkelijk alle kleuren haar gehad, maar blijf nu toch veilig bij blond!

Ga je onder de zonnebank?Weinig. Ik word me steeds meer bewust van de gevaren van de zonnebank. Op het moment dat mensen vragen of ik een beetje ziekig ben, is het zo ver om een kleurtje op te doen onder de mechanische zon.

Heb je piercings?Buiten de gaatjes in mijn oren gelukkig niet. Ik vind piercings ronduit lelijk. Vooral in het gezicht en in de navel. Bluh!

Heb je tattoo's?Nog niet! Ik wil super graag een tattoo maar ik wacht op het juiste moment. Ik wil er zeker van zijn dat ik het juiste ontwerp op mijn lichaam laat tattoëren, want het is immers voor altijd.

Zo, dat waren de vragen. Als ik zo kijk valt het aardig mee! Ik tast alleen mijn haar aan door wat extensions en een likje verf en ga af en toe onde de zonnebank, maar verder is alles puur natuur.
Ik vind het een erg leuke tag om bij de andere bloggers te lezen vandaar mijn versie.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend,

Liefs Tess.




0 reacties:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter!

 

Over

hi

Blogroll

About

Hiiiii