Instalove #9

Time flies when you're having fun. Het verbaast me elke week weer hoe snel de tijd voorbij vliegt. Voor ik het weet denk ik dagdromend terug aan mijn hysterische puberjaren tijdens het geven van een fruithapje aan twee kleine spruitjes. NOOOOO!  Ik moet er nog even niet aan denken. Dus bij deze een note aan mijzelf: geniet van deze jaren, voor je het weet zit je tussen de poepluiers, hypotheken en alle andere enge verantwoordelijkheden die een volwassene met zich mee brengt!
Afgelopen week had ik een mega drukke werkweek van wel 60 uur, de verjaardag van mijn beste vriendinnetje en een heerlijk rustdagje! Kijk je mee naar mijn foto's?

Zijn ze geweldig, óf zijn ze geweldig. Deze vette hippie laarsjes dragen de naam Taffy's en ben er onwijs blij mee. Lekker gek, daar hou ik van!


Mijn eerste avondje als hostess bij Ibizamode! Wat een geweldige job. Lekker de hele zaal stylen en het verkopen van de meeste geweldige Ibiza musthaves. Naast het geven van party's hebben zij ook een webshop waar je deze super vette items kunt scoren. Klik hier om naar hun site te gaan!

En de volgende dag weer een te gek Ibizafeestje. Dit keer waren wij te gast bij de Brasserij in Delft. Een spetterende ladiesnight vol met beauty, gadgets én de laatste Ibizamode.

Tijdens het geven van de Ibizaparty's kleden wij ons altijd lekker hippie-achtig aan. Dit was mijn outfit voor de avond. Ik koos voor een lekker gek bontgiletje met de gele Taffy's en een tas van Indy. Ik droeg daarnaast een flowerstring in mijn haar en sieraden van Gypsetstyle. Het liefst neem ik alles mee naar huis wat ik deze avond aanhad hihi.

De volgende dag om 08.00 weer aanwezig zijn op werk. Ik startte de dag met een lekker pakje Vifit.

Zaterdag vierde mijn lieve vriendinnetje haar verjaardag. Hier sta ik op de foto met een oud-klasgenoot. Long time no see!
 
Lekker met alle meiden naar de stad. Het is tijd om te dansen!

De volgende ochtend heb ik lekker lang gewandeld met mijn lieve puppy. Ik was even vergeten hoe fijn dit ook alweer is. Die frisheid in de ochtend doet een mens goed!

 De rest van de zondag hadden mijn pup en ik een lazy sunday. Hij zit hier in mijn nek omdat hij de lamellen in de badkamer hoorde rinkelen. Held op sokken..

Één van mijn favoriete films: Bridesmaids. Deze film is zo humoristisch. Elke keer weer als ik hem zie heb ik tranen in mijn ogen van het lachen. Echt een aanrader!

Tijdens het tikken van de regen op mijn ruiten denk ik terug aan dit tropische oord. Please bring me back!

En over het slechte weer gesproken, ik heb zojuist mijn eerste griepje te pakken. Veel vitamientjes en wat rust moeten ervoor zorgen dat ik snel weer op de been ben!
Ik wens jullle een fijne week.

Liefs Tess.

0 reacties:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter!

 

Over

hi

Blogroll

About

Hiiiii