Instalove #10

Wat een rare week. Het is bijzonder hoeveel dingen kunnen veranderen binnen een tijdsbestek van 7 dagen. Ik ga een nieuw hoofdstuk tegemoet en ben benieuwd wat deze mij zal gaan brengen. Afgelopen week had ik echt een off-week. Ziek, zwak en misselijk, ik had hem aardig te pakken. Maar na het persen van vele sinaassappels en het nemen van een flinke dosis rust zit ik gelukkig weer achter mijn bureau om 100 zeurende huurders per dag af te handelen. Life sucks. Anyway, ik heb energie voor 10 en ben dus weer lekker begonnen met sporten. Better times are coming! Kijk je mee naar mijn week?
 

I love spaghetti. Het is zo simpel, maar zo lekker. Ik had gekookt voor het gezinnetje omdat m'n mams aan het werk was. Zo stond er lekker een bordje pasta voor d'r klaar als ze thuis zou komen. Ik moet eerlijk toegeven, ik heb heerlijk genoten!

Ook ik heb er eentje! In Bonaire lagen de Babylips in de schappen van de drogisterijen en bleef mijn favoriet, de lipbalm met pepermunt, als enige over. Wat een geluk!
 

Tijdens een griepje is het heel belangrijk elke dag een shot aan vitamine binnen te krijgen. Ik startte daarom iedere dag met een verse smoothie. Het is zo lekker en zo simpel! Ingrediënten: rood fruit (bevroren van de AH) en vers geperste sinaassappelsap. Yum!
 

Ik heb alweer de eerste spruitjes mogen proeven. Heerlijk! Oma had de familie opgetrommeld om met z'n alle gezellig hutspot te eten. De Hema worst maakte de maaltijd helemaal compleet.


Ik wil dit kindje OPETEN!
 
Met m'n lieve zussie in Bonaire. We missen het zo erg en hebben daarom plannen om in de zomer voor een aantal maanden terug te gaan. Hier kwamen we net terug van het strand, lekker verwilderd. Bonaire, we keep in touch.
 

Vrijdag! Met het weekend voor de deur en een afspraak na werktijd ging ik eerst lekker lunchen met mezelf. Ik kan daar echt van genieten. Lekker in m'n eentje een hapje eten. Veel van mijn vriendinnen vinden dat heel raar, ook dat ik graag alleen gaan shoppen. Ik zou prima in mijn eentje kunnen overleven op een onbewoond eiland. Heerlijk!
 

Lekker snacken tijdens mijn afspraakje. Een erg veranwoorde keuze, vind je niet?


Vrijdagavond ben ik samen met mijn (sport)vriendinnetje de sportschool ingedoken. Long time no see. Ik vind het altijd erg grappig. Als je mijn sportschoolbezoekjes zou vastleggen in een grafiek zouden de lijnen de beweging van een stuiterbal voorstellen. De ene maand vijf keer per week en zo maanden weer niet.


Vrijdagavond = The Voice avond. Lekker samen met m'n hondje knuffelen onder het genot van de gouden keeltjes. Kopje thee erbij, geen koekjes.. en lekker achterover zitten. Laat die winter maar komen!

Zaterdagavond de verjaardag van mijn beste vriendje. Lekker cheaten met een stukje taart en een hoop gezelligheid! Hier sta ik op de foto met zijn zusje en mijn lieve vriendinnetje Joy.


Vaste prik na het stappen. Een hapje eten na het dansen is ook gewoon zó lekker. We besloten samen om niet voor een vette hap te gaan, maar voor een lekker bordje bami bij de Chinees. Hunkee, gevestigd aan de Witte de Withstraat is zeker een aanrader na een nachtje stappen in Rotterdam.


I want sushi. Nadat ik deze foto op Instagram had geplaatst kreeg ik onmiddelijk een app van mijn vriendinnetje. 'Sushidate'? was haar vraag. JAAAA! Vrijdagavond gaan we dus lekker samen sushi eten, ik kan niet wachten.
 
 
Aankomende week ben ik weer lekker aan het werk en veel te vinden in de sportschool. Hier en daar een afspraak en een gezellig weekend in het vooruitzicht. Laat maar komen!

Ik wens jullie een fijne dag,
 
Liefs Tess


0 reacties:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter!

 

Over

hi

Blogroll

About

Hiiiii