Review: Lady Speed Stick




Een van de meest geliefde deodorant naar zeggen is met stipt de Lady Speed Stick. Een deodorant die helaas (bijna) niet verkrijgbaar is in Nederland. Ik was er altijd zo benieuwd naar en was daarom blij verrast dat de schappen van Bonaire vol stonden met deze sticks. Ik nam er gelijk 3 en ging er eigenlijk vanuit dat de andere beautybloggers geen gebakken lucht hadden verkocht.

Na een aantal dagen de Lady Speed Stick gebruikt te hebben heb ik al mijn andere deodorantsticks een zwieper gegeven. Wát een topproduct. Ik ben vanaf nu mega fan van dit product en wil het daarom graag met jullie delen!

De verpakking is lekker basic. De stick komt omhoog door middel van een draaisysteem en werkt daarom erg makkelijk en praktisch. Ik vind het gebruiken van een stick altijd erg prettig. Naar mijn idee vangt de substantie van een stick eventuele geurtjes beter op dan de substantie van een spraydeodorant. De prijs van de Lady Speed Sticks lag tussen de $5 en $6 dollar wat omgerekend tussen de €3 en €4 euro is. Een prima prijsje!

Ik gebruik de deodorant iedere ochtend. Na een 8-urige dag ruik ik nog steeds de 'frisgewassen lakens' geur. Zo fijn dat je het product maar eenmaal hoeft te gebruiken. Zo zijn er geen zorgen als je de LSS een keer vergeet.

Mocht je de stick ooit een keer tegenkomen geef ik het volgende advies: afrekenen en wegwezen!

Ik wens jullie een hele fijne avond,

Liefs Tess.





0 reacties:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter!

 

Over

hi

Blogroll

About

Hiiiii