Drie dwaze dagen: musthebbes items!

 
Woest gillende huisvrouwen die elkaar het leven ontnemen om de allerlaatste paar schoenen, lippenstift of tuniek te kunnen bemachtigen. Dit beeld schiet door mijn hoofd wanneer ik denk aan de drie dwaze dagen. De hele binnenstad van Den Haag kleurt zich geel door de draagtasjes van de Bijenkorf en de economie wordt grondig gestimuleerd. Voor mij is het denk ik twee jaar geleden dat ik voor het laatst een kijkje heb genomen bij de dwaze dagen, maar na het ontvangen van de folders wil ik met jullie toch een aantal leuke dingen delen die jij wellicht kunt scoren op 2, 3 en 4 oktober.

Net zoals ik altijd al benieuwd geweest naar de huidverzorgingsproducten van Clinique? Probeer het nu uit met dit geweldige setje voor maar liefst €15 euro, inclusief twee make-up producten!
 
Nog zo een geweldig prijsje voor een luxe huidverzorgingsset! Naast de huidverzorging ook hier 2 make-up producten

Ga je toevallig nog naar de zon? Bofkont! Deze hydraterende crème van Elizabeth Arden met factor 30 beschermd je huid goed tegen de zon.  

Oh, mijn grootste liefde. De 'rotating brush' van Babyliss is een waar godsgeschenk. Geen dag gaat voorbij, mits ik erg lui ben, dat ik dit apparaat niet gebruik. Perfect gekapt haar is nu voor iedereen mogelijk!

Mijn favoriete pincet. Geen haartje is veilig met het gebruiken van deze Tweezerman. Met de bijgevoegde vergrotende spiegel zie je in ieder geval geen haartje over het hoofd.
 
Zojuist heb ik vernomen dat ons een 'horrorwinter' te wachten staat. Om te voorkomen dat onze oren er niet afvriezen gebruiken wij een lekkere warme muts ter preventie. Deze beanie van Uggs is ook nog eens lekker fashionable, twee vliegen in één klap.
 
Naast de warme oren, zijn warme voeten net zo belangrijk. Haal deze heerlijke warme stappers alvast in huis en wees goed voorbereidt op de aankomende 'horrorwinter'!

Hét merk als ik denk aan portomonnee's. De toilettas en make-up tas zijn bijzonder goed afgeprijst. Zo maakt hij het extra leuk wat make-up mee te vervoeren.

Leuke armbandjes met mooie teksten. Helemaal hot naast al jouw andere armbandjes!
 
Ik weet nog wel dat ik altijd een geurtje van Juicy Couture wou aanschaffen maar dat de prijs mij altijd tegenhield. Nu zijn deze heerlijke geurtjes afgeprijst met maar liefst 50%.

60% Korting? Sla nu je slag bij de make-up producten van Clarins
 
.
Ook de make-up produceten van Sensai zijn met maar liefst 60% afgeprijsd. Daar hou ik van!
Geen euroknaller, maar wel spotgoedkoop. Diverse varianten van Bourjois nu verkrijgbaar voor maar liefst €3 euro!
Er zitten toch echt een paar dolle prijsjes bij, dat moet ik toegeven! Dit is maar een kleine selectie van heel het aanbod tijdens de drie dwaze dagen, er is nog veel meer. Bekijk de folders op de site van de Bijenkorf. Klik hier.

Ik wens jullie een hele fijne avond.
Liefs Tess








0 reacties:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter!

 

Over

hi

Blogroll

About

Hiiiii