Instalove #11

Heb ik serieus al 11 weken mijn blog? Afgelopen week was erg relaxed. M'n mams is lekker op vakantie dus had het rijk voor mij alleen! Zelf beslissen wat er op het menu staat voelt toch het beste! Ik heb lekkere en gezonde maaltijden gemaakt maar moet er nu alleen nog voor zorgen dat het huis weer in een leefbare status teruggekeerd wordt. Ik heb hier nog ongeveer 36 uur voor, dat moet voldoende zijn. Voor nu, nog even genieten. Er komt zó een leuke week aan, maar er moet eerst gewerkt worden! Kijk je mee naar de afgelopen week?
 
 Long time no see. Het zonnetje scheen minimaan, maar vond het maar weer eens tijd om deze stralende schoentjes aan te trekken. Soms vergeet ik even hoe leuk ze zijn.


Vorige week zaterdag was ik lekker opstap gegaan met m'n vriendin. We vonden deze foto op de site van clubVie. De foto herinnerd ons aan een leuke avond.

 Maandagochtend weer lekker aan het werk. Het was erg druk, maar er is natuurlijk altijd tijd voor een selfie.
 
Vrijdag een lekkere lichte lunch voor het sporten. Een omeletje met een rode en gele paprika. Veel mensen vinden het heel vreemd dat ik dit rauw eet, maar dit is zo lekker!

 Vrijdagavond had ik een sushidate met mijn lieve vriendinnetje. We hadden elkaar té lang niet gezien en hadden zoveel te bespreken. Dit onder het genot van de heerlijke sushi maakte het afspraakje een geslaagde date.
 
'Mam, wakker worden. Ik moet plassen!' Met een poot in mijn gezicht werd ik op de vroege ochtend gewekt. Heerlijk wakker worden met zo een blij beestje naast je!

Zaterdagavond, dat betekend stappen! Ik ben helemaal weg van mijn 7/8e leren jeans, dé musthave voor het najaar!

Ready to go. Ik ga tegenwoordig nergens meer heen zonder mijn fluffy, shaggy jasje. Beste aankoop in tijden geweest!

Strike a pose!

Met m'n mams en broertje in Spanje. Deze foto hangt al jaren bij mijn opa en oma op de muur en vind hem zo lief. Happy family.

Dit is dus echt de harde waarheid. Ik voel me al schuldig als ik in de ochtend mijn haar moet föhnen als mijn moeder en broertje nog liggen te slapen. Maar in het weekend, wanneer ik vrij ben en mijn moeder werkt, begint de kermis al om 08.00. Mams lijkt zich in te beelden een concert te geven met niemand minder dan Barbara Streisand, alle nummers worden uit volle borst meegezonden, de lades kastjes en deuren moeten ineens grondig getest worden hoe hard ze dichtgeslagen kunnen worden en ook mijn broertje lijkt op dit tijdstip abnormaal slecht te luisteren. Story of my life.
 
 
Ik heb mega veel zin in aankomende week, zo veel leuke afspraakjes! I'll keep you posted.
Ik wens jullie een hele fijne week toe!

Liefs Tess. 

0 reacties:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter!

 

Over

hi

Blogroll

About

Hiiiii