New in: Taffy's

Liefde op het eerste gezicht? Niet echt. Tijdens onze eerste ontmoeting waren wij beide erg afstandig. Er was geen directe klik voelbaar en ik liet de Taffy's dus aan mijn neus voorbij gaan. Eigenlijk heel vreemd, normaal ben ik altijd fan van de meest excentrieke schoenen. Na gister heb ik gelukkig een verklaring voor deze buitengewone afwijking.

De handgemaakte zomerlaarjes komen oorspronkelijk uit Ibiza. Ieder paar is uniek en de zool is gemaakt van gebruikte autobanden. Fairtrade schoeisel, zeker een pluspunt. De laars is gemakkelijk aan te trekken, je stapt er zo in. De flap aan de achterkant is prachtig bewerkt en de leren veters zorgen voor een speels effect.

Gister was ik werkzaam voor Ibizamode. Een geweldig bedrijf gevestigd in Delfgauw wat de meest gave Ibiza musthaves verkoopt. Naast het geven van Ibizaparty's hebben zij ook een showroom die elke vrijdagmiddag bezocht kan worden. Woon je niet in de buurt? Niet getreurd. Ibizamode heeft namelijk ook een webshop waar zij de gehele collectie musthaves aanbieden. Klik hier om naar de website van Ibizamode te gaan!

Tijdens het voorbereiden in de showroom vielen ineens de Taffy's mij op. Met een aantrekkingskracht van 1000pk werd ik naar deze snoepige laarsjes toegetrokken.
Een beetje sceptisch met het idee in mijn achterhoofd dat ze mij toch niet zouden staan trok ik binnen een handomdraai de slofjes aan. Sloffen inderdaad want man wat een comfort! Dit had ik nooit verwacht. Het oog wil ook wat, dus ging ik een kijkje nemen voor de spiegel. Het is grappig dat ik vaak 'hoop' dat iets niet leuk genoeg staat, om zo een impulsieve aankoop te vermijden, maar helaas. Ik ben verkocht aan deze geweldige en te gekke Taffy laarzen.

Een kleur kiezen was niet moeilijk. De groene Taffy's natuurlijk! Een prachtige donkergroene kleur met rood, blauw en gele stiksels. De schoenen zijn perfect te combineren bij iedere Hippie outfit maar ook bij een casual outfit om deze toch een 'boho' touch te geven. Benieuwd naar mijn leren muiltjes?

Shop ze hier!
 
 
 
Ik vind ze toch zó leuk! Lekker gek, daar hou ik echt van! Ik vind ze erg mooi voor de herfstige periode die ondertussen al gaande is. Even inspuiten en ze zijn klaar voor gebruik!

Ik wens jullie een hele fijne dag,
 
Liefs Tess



 
 









0 reacties:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter!

 

Over

hi

Blogroll

About

Hiiiii